TERBARU!
 
PERADUAN GUNA, SIHAT & MENANG!
   

Adakah anda mengalami tanda-tanda seperti di bawah?

  1. Kerap sakit kepala.
  2. Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab.
  3. Susah bangun tidur.
  4. Bahagian keliling mata gelap.
  5. Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit.
  6. Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi.
  7. Sinus.
  8. Berat badan meningkat.
  9. Kehadiran selulit.
  10. Masalah jerawat dan banyak lagi.

Jika ya...ini bermakna badan anda mengandungi banyak toksin!!

Jom nyahkan toksin itu dengan produk kita
HERBAL FOOT PATCH!!


Hayat Herbal Foot Patch keluaran bumiputera Islam mampu menyedut toksin dalam badan anda!!!


Hayat Herbal Foot Patch?

Hayat Herbal Foot Patch adalah Pad herba semulajadi yang diadun rapi berdasarkan ramuan rawatan tradisi Cina. Penggunaan bahan herba seperti Bamboo Vinegar, Wood Vinegar, Tourmaline, Loquat Leaf, Chitosan, Dextrin, Houttuynia Cordata, Vitamin C & Fiber sayuran mampu menyedut toksin yang berkumpul di dalam badan anda.


Bagaimana Toksin Terjadi?

Toksin dalam tubuh manusia terjadi akibat pencemaran. Antaranya ialah

pencemaran makanan akibat penggunaan bahan kimia secara berleluasa seperti racun perosak, racun serangga dan baja kimia untuk aktiviti pertanian. Kesihatan menjadi lebih parah apabila manusia mengambil makanan yang mengandungi bahan pengawet, perasa tiruan, bahan tambahan dan sebagainya merupakan punca utama terjadi toksin dalam badan.


Inilah sebabnya terjadi pelbagai penyakit seperti tumor, kanser, migrain dan sebagainya. Fakta daripada pelbagai kes penyakit mendapati bahawa hampir 90% punca penyakit adalah disebabkan oleh toksin.


Di dalam sistem fisiologi tubuh, apabila seseorang itu sakit, badan sedang berusaha untuk menyingkirkan sisa-sisa buangan, mukus dan toksin yang menghalang fungsi tubuh.Toksin yang berada di dalam saluran darah akan di bawa ke pelbagai bahagian organ dan merosakkannya.

Kenapa pakai di kaki?

Herbal foot patch ditampal di tapak kaki. Berdasarkan kepada ilmu perubatan Cina, badan kita mempunyai lebih 360 titik akunpuntur, dimana 60 titik akupuntur ditemui di bahagian kaki. Bahagian kaki atau lebih sinonim sebagai "jantung kedua" ianya merupakan zon refleksi untuk organ dalaman utama badan kita dan merupakan "rumah" kepada pelbagai jenis toksin.



Apabila kita memakai Herbal Foot Patch, apabila pengedaran darah berlaku di bahagian tapak kaki, Herbal Foot Patch akan menyerap toksin yang dibebaskan dari titik akupuntur. Dengan hanya menggunakan dalam tempoh satu malam sahaja kita akan dapat melihat kesan penggunaan iaitu perubahan dari segi warna Herbal Foot Patch (dari warna cerah ke warna coklat perang/hitam).


Cara penggunaannya?

CARA MENGGUNAKANNYA:

  1. Bersihkan tapak kaki terlebih dahulu.
  2. Buka plaster yang terbahagi kepada 2 bahagian. Buka bahagian yang besar.
  3. Letakkan pad yang mengandungi herba ke atas plaster. Pastikan bahagian yang bercetak mengadap bahagian plaster yang dibuka. Pad herba hendaklah digoncang terlebih dahulu agar kedudukan serbuk herba lebih sekata.
  4. Tampal ditapak kaki anda. Boleh juga ditampal dibahagian yang bermasalah seperti bahu, lengan dan pinggang.
  5. Selepas penggunaannya selama 6-8 jam, buka plaster tersebut dan anda akan dapati ia bertukar berwarna hitam gelap (bergantung kepada situasi toksin dalam badan). Penggunaan yang berterusan* akan menghasilkan kesan yang lebih baik dan anda akan dapati warna pad yang digunakan akan beransur-ansur pudar (menunjukkan toksin yang berkurangan dalam badan).
  6. Pad yang telah digunakan hendaklah dibungkus dan dibuang dengan betul. Jauhkan dari kanak-kanak. Ia bertoksin.



* Anda disyorkan agar menggunakan Hayat Herbal Foot Patch setiap hari 1 pek (2 unit herbal pad) selama 14 hari berturut-turut (sekurang-kurangnya) untuk mendapatkan kesan yang lebih baik.


Cara Lain?


Dengan melekatkan lapisan bertulis HAYAT di pertengahan pelekat, kemudian letak pelekat di tapak kaki. Untuk mendapatkan kesan terbaik, gunakan sebelum tidur. Herbal foot patch juga boleh digunakan di bahagian lain badan yang sakit seperti bahu, tengkuk , pinggang dan lutut anda.



Kesan selepas penggunaan?

-Terasa badan segar dan bertenaga
-Mengurangkan alergik
-Mengurangkan kadar tekanan darah tinggi
-Mengurangkan sakit sendi
-Meningkatkan sistem imunisasi badan
-Melancarkan perjalanan darah
-Mendapatkan tidur yang lena
-Mengurangkan bau kaki

Pengiktirafan/Certificate


Manufacturer for this Herbal Foot Patch comply with Essential Safety Requirement of EU General Product Safety Directive 2001/95/CE Applied Codes and Standards.


REF.NUMBER: CE/TS09036607


Turut berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia
(NOT100300549-K)

Sebelum Pakai

Selepas Pakai

TESTIMONI PENGGUNA

"Anak saya meminta saya menggunakan produk ini. Saya menghadapi masalah sendi lutut. Walaupun berasa ragu-ragu namun saya mencubanya. Maklumlah anak dah belikan. Selepas menggunakannya selama 3 hari, saya mula merasa kesannya. Lutut saya kembali dapat dibengkokkan dengan baik. Kini saya terus amalkan. Amat sesuai untuk orang berusia seperti saya".

Hajah Nisom Osman, 60 tahun.

"Setelah mengunakannya beberapa malam, saya mula berasa 'ringan' ketika solat. Amat mujarab dan disyorkan"

Kak Nom, 52 tahun

Kaki berasa lebih ringan bila menggunakan produk ini. Dulu mudah lenguh dan penat jika bersukan. Kini saya boleh layan hobi saya bermain ping-pong tiap-tiap malam"

Ust. Shahriman, UKM : 017-434 9719

"Bapa mertua saya ada sakit kencing manis. Baru-baru ni ada luka kecil dikakinya. Lambat kering. Jadi saya syorkan Hayat Foot Patch. Alhamdulillah..luka kakinya dah kering. Mujarab!"

En Zul, Bahau



"Saya ada masalah sinus yang serius sejak bertahun-tahun. Saya hanya mencuba menggunakan Hayat Foot Patch 2-3 kali sahaja dan Sinus saya semakin berkurang. Memang cepat bertindak"

Pn. Yati, Maybank Kuala Lumpur



"Saya pemandu teksi LIMO Airport. Badan saya memang lesu setiap kali bangun pagi. Setelah mencuba sekotak, badan saya berasa semakin bertenaga..dari sehari ke sehari. Sekarang saya amalkan dan menjana pendapatan darinya dengan menjadi stokis, senang jual!"

En. Ismail, Subangjaya-USJ : 012-900 7584



"Badan saya banyak angin. Dah banyak kali pergi berurut. Melalui iklan surat khabar, saya call Hj Hayat dan beli 3 kotak terus. Tengok kesan yang menakjubkan, saya jadi stokis terus utk kawasan Putrajaya"

Fazdi, Putrajaya : 019-47700 86



"Saya dah berusia 50 tahun. Saya amat bergantung kepada ubat penahan sakit. Sejak menggunakan Hayat Foot Patch yang diperkenalkan oleh adik saya, saya TIDAK lagi memerlukan ubat penahan sakit tersebut. Mata saya semakin terang dan sakit kepala saya tiada lagi!"

- Cikgu Zaleha, Johor -



"Mahal? Tunggulah sehingga ANDA menghidapi komplikasi DIABETIS...ketika itu anda akan rasakan RM79.00 adalah MURAH!"

Hj. Abdullah Suhaimi, Pesakit Kencing Manis, Hospital Kajang -


TUNGGU APA LAGI???

JOM BERSAMA DENGAN KAMI!!

Anda juga berpeluang untuk menjana pendapatan yang lumayan daripada hasil jualan.

Berminat untuk menggunakannya?

Berminat menjadi stokis?

Berminat menjadi pengedar?

Hubungi saya

Rafidah (019-7840664)

Atau

Amin Al-Kalantani (019-7964780)

Harga yang ditawarkan seperti berikut:


Bilangan (unit)

Harga (perkotak)

1 kotak (14 pcs)

RM 79 perkotak

2 – 5 kotak (28 / 70 pcs)

RM 70 perkotak

6- 9 kotak (84 / 126 pcs)

RM 63 perkotak

10 kotak keatas (140 pcs ke atas)

RM 56 perkotak

***Harga untuk menjadi stokis mobile sila hubungi saya***

***Bayaran POS dikecualikan untuk pesanan 2 kotak ke atas***

Sila bank in wang anda ke Akaun Maybank

Rafidah bt Mohd Sheh

1624-7814-3863


Selepas bank in sila sahkan deposit dengan menelefon saya ataupun sms ke

019-7840664

atau

Sila bank in wang anda ke Akaun CIMB Islamic

Muhammad Amin bin Hj Che Hassan

1205-0000540-200


Selepas bank in sila sahkan deposit dengan menelefon saya ataupun sms ke

019-7964780


"Setelah mengunakannya beberapa malam, saya mula berasa 'ringan' ketika solat. Amat mujarab dan disyorkan"

Kak Nom, 52 tahun

"Anak saya meminta saya menggunakan produk ini. Saya menghadapi masalah sendi lutut. Walaupun berasa ragu-ragu namun saya mencubanya. Maklumlah anak dah belikan.

Selepas menggunakannya selama 3 hari, saya mula merasa kesannya. Lutut saya kembali dapat dibengkokkan dengan baik. Kini saya terus amalkan. Amat sesuai untuk orang berusia seperti saya".


Hajah Nisom Osman, 60 tahun

Sedang Bersama Kita

Followers

Labels

 
 
Copyright © herbalfootpatch2u
Blogger Theme by BloggerThemes